Thursday, December 11, 2008

Meie presidendi eeskujul tegin youtube-i videopöördumise:
http://www.youtube.com/watch?v=15KOJjD-rho

Juhul kui teil on veel oma valiku osas kõhklusi, siis tulge Tiit joala
kohtumisele valijatega täna kell 18.30 fotoosakonna auditooriumis.

Paljud pole kuulnud veel laste joonistusvõistlusest, mis on samuti üks
minu kampaania osa. Siinkohal kordan veel üle:
Joonistusvõistlus lastele - tehke onu Tiidust üks ilus pilt ja andke see
minu või valimiste järelvalvekomisjoni kätte. Vajadusel võite selle jätta
lihtsalt Tartu Kõrgema Kunstikooli fotoosakonda. Tagaküljele kirjutage
oma nimi, vanus ja kontaktandmed. Tublimatele auhinnad!

Mitmed on minuga suhelnud kaudselt, minu plakatit täiendades, täiendanud
mind vuntside või kommentaaridega või hoopiski eemaldanud sealt nende
arvates üleliigset. Ning ega mul sellegi vastu midagi ole. Palun – kui see
teile rõõmu pakub, siis on see üks viis, kuidas rahva kangelane teie
elukvaliteeti tõstab. Selleks ma siin olengi. Laske aga käia. Ning kui te
eriti kiindute mõnda plakatisse, siis tundke end vabalt see koju võtta ja
voodi kohale seina peale panna.

Juba homme on rahva kangelase valimised. Minu kampaania lõpeb tänase
kohtumisega valijatega. Homsel valimispäeval näeme juba valimiskasti
juures või ehk hoopiski valimisjärgsel peol, kuhu, nagu korduvalt öeldud,
on kutsutud kõik valimistel osalenud. Seal selgub ka rahva kangelane.

Kõike parimat,
Tiit Joala

1 comment:

Anonymous said...

kas video on kadunud kaotusvalu tõttu?